You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - הדרומיות שמרו על רשת נקיה וניצחו
צעד גדול בדרך למטרה. שחקני הפועל באר שבע צוהלים (צילום: ראובן שוורץ)

נוער - הדרומיות שמרו על רשת נקיה וניצחו

ליגת העל - מחזור 27: הפועל באר שבע עשתה צעד גדול להבטחת ההישארות, מ.ס אשדוד משפרת עמדות במרכז הטבלה. רשמים ממשחקיהן, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

המחזור ה-27 בליגת העל לנוער הושלם לפני זמן קצר, עם סיומם של שני משחקים שמועדם נדחה. בשני המשחקים הקבוצות הדרומיות ביותר בליגה שמרו על הבית, שמרו על רשת נקיה וגם זכו בניצחון, שעוזר להן לשפר את מעמדן בטבלה.

הפועל באר שבע מתרחקת כבר 7 נקודות מהפועל רמת השרון, שמדורגת במקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. הקבוצה של גל ברשאן הייתה על תקן האורחת במגרשה הביתי, זאת בשל העובדה שיריבתה, עירוני קרית שמונה, נטולת בית בעונה זו בגלל השפעות המלחמה. הפועל באר שבע ידעה שניצחון יעזור לה לעשות צעד ענק לעבר הישארות בליגה ואכן עמדה במשימה. הקבוצה הצפונית, שאמנם מתאמנת רק 3 פעמים בשבוע וגם זה לא תמיד בסגלים מלאים, הגיעה ושיחקה כדורגל טוב ואתגרה את הפועל באר שבע, אך שערים שכבשו איתי חזות (40) ונועם שחר (88) - החלוץ חריג הגיל, שהוא גם מלך שערי הקבוצה, סללו את הדרך לניצחון 0:2. להפועל באר שבע הייתה זו נקודת ליגה 13 בחמשת המשחקים האחרונים. הניצחון מסייע לה להתקרב משמעותית להבטחת המקום בליגת העל.

מ.ס אשדוד עלתה למקום השביעי בטבלה על חשבון יריבתה במשחק היום, בני יהודה ת"א, זאת לאחר שהקבוצה של אבי אבינו הנחילה לכתומים הפסד 0:3. שער שכבש אורי אדרי בבעיטת פנדל בדקה ה-11, בנוסף לצמד שערים שכבש בשלהי המשחק שחקן ההתקפה חריג הגיל, אליה גטהון, הם אלה שהובילו לניצחון. לאשדוד, שעוברת עונה מורכבת בגלל השפעות המצב הביטחוני על העיר בחודשים הראשונים של המלחמה, היה זה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

מוקדם יותר הודיעה הנהלת הפועל רמת השרון על שינויים בצוות המקצועי של קבוצת הנוער. לכתבה בעניין,לחצו כאן

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון  לחץ כאן


חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...